Friday, August 10, 2007

Omega 3



Životno važne masne kiseline za poboljšanje općeg stanja organizma


Riblje ulje, ulje boreča (koji je to k....c, ne da mi se guglat) i laneno ulje izvor su životno važnih omega 3, 6 i 9 masnih kiselina. Dodatan unos omega 3, 6 i 9 masnih kiselina pomaže u očuvanju zdravlja i općeg stanja organizma.

   Jučer sam otvorio neke novine i PAF! Naslov, jaja obogaćena omega 3 masnim kiselinama!!! Kad vidim tu riječ obogaćena, odmah obogatim svoju wc školjku  govnetom, dakle proserem se.

Jaja obogaćena omega 3 masnim kiselinama

Mlijeko obogaćeno kalcijem i b12

Hrvatska obogaćena iliti osiromašena tajkunima

 Wow čovječe!  Pa to moram imati. Ne mogu vjerovati?!?

    Nije mi jasno. Doista mi nije jasno kako smo živjeli do sada bez tih famoznih omega 3 masnih kiselina?  Vire iz svake ladice ili paštete ko Jadranka Kosor ili Draguljče.

   Odmah sam se sjetio jednih svatova prije nekih 2 godine. Kad je jedna kolegica skužila da ne jedem meso. Prvo što me je pitala jel uzimam omega 3 masne kiseline? Reko, jel ti doista vjeruješ u ta sranja? Kako me napade žena. Dobro da mi nije oči iskopala. A ja si još mislim šta kupiti mladencima.  Trebao sam doći u svatove sa vrećom omega 3 tableturina i bili bi mi zahvalni do groba. Ma kakvog groba? Pa ko jede omega 3 masne kiseline taj ne može umrijeti.

  Upalim TV, Dobro jutro Hrvatska. Prvo meštar napomene kako su omega 3 masne kiseline bitne za ovo i ono i kako ih ima u ribama i bla bla bla a onda se odjednom u studiju pored njega pojavi neka ženska iz recimo Natural Wealtha i kaže kako jedna tableta dnevno nadomiruje potrebe odraslog čovjeka. Sve je otišlo u Honduras! Još ja vidim nešto me zdravlje šteka (cigara) u zadnje vrijeme. A znači to je to.

   Sigurno ste čuli ste kad muški umjesto hvala kažu: Svaka ti dala! Ma ne misli se to na nešto prosto. Misli se na omega 3 masne kiseline.

  Još samo čekam da se u prodaji pojave losos, tuna, haringa ili pastrva obogaćene omega 3 masnim kiselinama. Gle, ima u njima omega mk ali mi smo ih još dodatno obogatili. U suradnji s prirodom!

    Ljudi, ne nasjedajte na trikove farmaceutske industrije. Budite pametni.


 Božica!


No comments:

Post a Comment