Thursday, March 12, 2009

CROissant kakvog nema



     Kroasan (fr. croissant - "polumjesec") je francusko pecivo napravljeno od lisnatog tijesta. Da, to je pravi croissant. A znate li kakav je croissant punjen sa čokoladom? E, to je croissant u kojem pretpostavljam očekujete da ćete naći ono s čim je punjeno a to bi u ovom slučaju trebala biti čokolada. Kakva? Nemam pojma ali čokolada. Jel može i neki kvalitetan eurokrem? Pretpostavljam da može. Zapravo siguran sam da se unutra nalazi baš eurokrem. Doduše u tragovima.

 A znate li što je to Hrvatski croissant? Pročitajte tekst...

    Sad mi je kum poslao sliku CROissanta s čokoladom koji je kupio u pekari "Kruna". Vjerojatno najveća pekara u Slavoniji. Počeli su sa opasnom reklamom, lijepo uređene pekare u kojima doista ima svačega i usluga je ok, a i izbor. Mislim, kad ih usporedite sa drugima, pekarama u kojima VEĆINOM, ne osjetim onaj ugodni miris kruha i peciva kad uđem, već miris užegle masti i ulja i prljavih tepsija. No, ima i iznimki.


   No, gdje sam ja stao pobogu? Dakle kum mi je poslao sliku croissanta s čokoladom koji je kupio u Kruni. Veli eto, došla mu je rodbina iz Njemačke gdje stvarno ima svakakvih peciva, pa idem i ja dignuti nogu pa nek me potkuju ko konja i kupiti nekoliko naših kvalitetnih peciva u našoj najboljoj pekari (kakve su tek ostale?). No, što se dogodilo. Kad mu je sestra zagrizla u hrvatski proizvod AKA croissant s čokoladom, na njeno a i opće (NE)iznenađenje, unutra je bio naravno ZRAK a što drugo? Naime riječ je zapravo o pecivu sa specijalno konstruiranom zračnom komorom za potrebe nadjeva tzv.čokolada ready pecivo. Dakle, ako kupite eurokrema, možete si ga sami napuniti a oni su samo obavili potrebite predradnje, odnosno napuhavanje croissanta, tako da pecivo izgleda kao da u njemu ima nešto i tu uslugu su vam naplatili 0,40kn.

  Inače cijena croissanta bez pripreme za čokoladu je 2,90kn, a croissant sa pripremom za čokoladu je 3,30kn.

  Kad smo kod cijene čokolade ili eurokrema koji se stavlja unutra, neki dan sam u Lidlu kupio jedan solidan eurokrem od 400grama na akciji za 7kn. Mislim da bi se s tom količinom eurokrema dalo napuniti deset solidnih croissanta koji bi u tom slučaju doista bili punjeni čokoladom. A zamislite kakvu cijenu kod svojih dobavljača postigne „Kruna “ kada kupuje eurokrem na veliko? Ne želim ni znati.

   Evo kako je na njihovoj stranici opisan Croissant.

  Piše: nadjeveno čokoladom, ali ne piše sa koliko čokolade. Zamišljam kako bi  to bilo da im manje platim njihov proizvod jer u njemu ionako nema onoga što piše da ima. Eto pa nek si oni zamisle da sam im platio dovoljno novaca kao što sam i ja sebi zamislio da su oni stvarno stavili čokoladu u pecivo s čokoladom.

  Dakle, predlažem Kruni da ili preimenuju ime svog Croissanta u Croissant s pripremom za čokoladu ili da počnu doista stavljat čokoladu u njega. Jer ovo je čista PREVARA!

Zamišljam si strip:

Kupac: Dobro jutro!

Trgovac: Dobro jutro! Imate li kroasane?

Trgovac: Da, imamo.


Kupac: Kakve kroasane imate ?


Trgovac: Imamo prazne kroasane, prazne kroasane bez čokolade i prazne kroasane bez pekmeza


Kupac: A kakve su cijene?


Trgovac: Prazne kroasane koštaju 2,90kn a prazne bez čokolade i prazna bez pekmeza 3,30kn.


Kupac: Dajte mi onda praznu bez čokolade. Što je skuplje, to i vrijedi.


Zadovoljni kupac napušta pekaru...

Tu kupujem, tu me cijene

 


 


Kupujmo Hrvatsko!

 

    Riječ je Kikijeva


     Blogu hvala!




No comments:

Post a Comment