Tuesday, April 18, 2017

Život je takav, čupav i dlakav


    Čujem da su neke žene bacile britvice i pridružile se pokretu žena kojima je više dopizdilo brijati noge i sad se ne bi više depilirale. Ok, taj izraz da im je dopizdilo brijati noge bi se mogao različito protumačiti. Brijanje  nogu im je dopizdilo, da li to ujedno znači da više neće brijat noge, da izvineš tik do pizde a pizdu i dalje oće ili ono da im je doslovno dopizdilo depiliranje općenito? Nego koji ste se kurac vi žene uopće počele brijati? 

Sve se briju pa moram i ja. Zašto? Ako ste se brijali zbog drugih pica a ne zbog nas muškaraca, jeste li vi onda lezbijke ili heteroseksualke? Nekad su se brijale samo one jako dlakave ženske, jebi ga, ima stvarno dlakavih žena, ta nijesu one krive al nisu sve tako dlakave da se moraju dosmrtno brijat.

Bacila je sve niz rijeku

     Ako ste bacili britvice, jeste li bacili rabljene ili nove? Ako ste bacili nove, kažite mi di ste ih bacile da ih odem pokupit jebi ga. Pošto se mi muški i dalje „moramo“ brijati al ne zato što nam je to „nametnuto“, nego da vas ne grebemo po licu, ne škakljikamo po raznim dijelovima tijela, nama dakle trebaju britvice a vi ih bacate, ccc...

Od nameta nema selameta

     Ok, nametnuto, šta to znači nametnuto? Ko vam je to nametnuo? Ja nisam duše mi! Da nisu možda modni magazini? Jesu to isti oni magazini gdje se reklamiraju svi ti voskovi, kreme za depilaciju itd? Pa dajte nemojte voditi ljubav sa mnom ili da vam prevedem, nemojte me jebat!!! I cijela ta situacija me podsjetila na film „Mangupi polažu maturu“, kad lik proda neki motorić svom smotanom frendu iz razreda i da bi stvar bila jača, proda mu i lokot od kojeg i on ima još jedan rezervni ključ i onda mu mazne taj motorić, prefarba ga i ponovo mu ga proda. Rekli bi prilično jeftin trik a?  Nije li to taj isti trik koji su vam prodali u jebenim osamdesetim? Madonna se depilira pa morate i vi, šta ste i vi Madonne ako se depilirate po cijelom tijelu? Madonna ima para za sve kreme i operacije svijeta i ona „mora“ izgledati „savršeno“ ma šta to značilo a vi, pa vi jebi ga ne morate jer ne živite od ljepote ili?
Kiki ne kužiš, kad je dečko vidio Madonnu, Beyonce i druge poznate i lijepe i izdepilirane žene, on želi da i mi budemo lijepe i izdepilirane poput njih. Ma bogati? Pa što mu niste rekle pa eto ti Madonna, jeb'la te Madonna! Budi s njom ako i ona želi bit s tobom. Bogme bi se nadrko.

Rđavom kurcu i dlaka smeta

   Ti si Kiki kinky. Ako sam ja kinky, onda su kinky bili i naši roditelji koji su nas napravili. Kako su se samo mogli uzbuditi uz sve te dlake?

 Pleši sa mnom, dlakav sam i gotovo

   Ajmo to sagledati ovako, ako dlakave pice boli ona stvar što su dlakave, znači da imaju više samopouzdanja od onih koje misle da moraju bit depilirane. Dakle dolazimo do zaključka da ako je do jebanja, više se jebu one sa više samopouzdanja a to su dlakave. 
   Kiki pa ne radi se uljepšavanje sam radi sexa? A jok, sređuju se za misu!?!  Ma nisam to reko, ali nije li to evolucijski uređeno? Kao mi se lickamo i sređujemo da bi se svidjeli suprotnom spolu radi razmnožavanja al do vraga, ne treba baš tražiti dlaku u jajetu!?!

  Sve u svemu, buduće dlakave žene, da ne mislite da ja pišem protiv vas, ja vas podržavam! Što se mene tiče, a vjerujem i dobrog dijela muškaraca, ne morate se više depilirati. Bit će nam svima toplije. Manje ćete para trošiti za silne kreme, voskove, britvice...
    Da se razumijemo, nisam reko da se ne morate ni kupat, to je već druga priča.

Božica! 



No comments:

Post a Comment