Monday, October 16, 2006

Izbaci uljeza!



   

   Dobio sam mejlom nekakav slajdšou, a jedna od slika je bila ova. Kao prvo, moram se unaprijed ispričati svim ljudima koji su islamske vjeroispovjesti. Nemam namjeru nikoga vrijeđat, niti imam išta protiv ikoga. Nije ovo ni post protiv feredži. Baš me briga ko nosi kakvu odjeću. Osobno sam katolik pa mi je čak smiješno i nošenje bilo kakvih mantija, onih betmen odjeći koje nose časne , "CELIBAT" svećenika i časni, koje su zanimljivo po statistici najčešće korisnice dijafragmi (šta će im to?). No ne mogu da se ne pitam koga ovaj u bijelom slika? Jel vi vidite koga na slici? Ja vidim tipa u bijelom koji slika, vidim neka dva tipa u crvenim majicama što nešto rade, vidim jednu picu lijevo i...E sad, tu smo dakle, jesu ovo nindže? Ili su možda žene u nekoj odjeći? Ajd, nekako pretpostavljam da su žene. No, čemu ova slika? Znam, ljudi žele zabilježiti svoje trenutke sa fotićem, ali šta je ovdje zabilježeno? Da li one žele imat ovu "sliku" kao uspomenu na dane kad su bile mlade? Di su mlade? Jesu li uopće mlade? Možda su stare, nema veze al di se tu šta vidi? Jel imaju neki album sa takvim slikama, pa kad im neko dođe u goste onda sjednu i gledaju.
Evo ovo sam ja u Veneciji recimo.
Sad taj koji gleda pita : "Koje?"
Pa ovo tu!
Kako znaš da si to ti?
Pa mi ti kad se slikamo uvijek stojimo po brojevima tako da se zna koja je koja kad budemo jednom gledale slike.
Aha!  Baš si dobro ispala tu. Stvarno mi nije jasno!?! 



   Časna pionirska, 
ne B i H nikoga vrijeđao, al meni je ta slika smiješna i moš me jebat.
  
Em aj rajt, or em aj rajt?

Božica!

No comments:

Post a Comment