Friday, August 17, 2007

U ovom postu ima tragova srdžbe i bijesa


   Kako ugurati slona u frižider? Odgovor je teško. A kako znati da je slon u frižideru? Po tragovima u margarinu. Da, tako su išle te legendarne fore. No, neću danas pisati o slonovima već o tragovima. Doduše ne tragovima slonova već o nekim drugim tragovima.

   Naime danas sam bio u jednom trgovačkom centru kupiti sladoled. Budući da ne jedem jaja, svaki put kad kupujem nešto slatko, pogledam da li slučajno sadrži nešto od tih tvari. Npr jaja i želatinu. I šta se događa? Ledo sladoledi sadrže jaja. O.k. al baš svi?  Na nekima je izričito navedeno da sadrže jaja a na nekima piše, pazite dobro sad ovo: MOŽE SADRŽAVATI JAJA, KIKIRIKI I LJEŠNJAKE U TRAGOVIMA. Pa ljudi moji jel to normalno? Meni bogami nije. Prva logika što mi pada na pamet je ova, molio bih da me neko razuvjeri ako govorim glupost. Budući da na jednim proizvodima piše da sadržavaju jaja, a na drugim da mogu sadržavati jaja u tragovima, to znači samo jedno. Zamišljam razgovor dvoje radnika Leda.

  Prvi: Jesmo završili ovaj sladoled u koji smo stavljali jaja i itd?

  Drugi: Jesmo.

  Prvi:   Oćemo prati mješalice?

  Drugi: Ma nećemo. Tko će to sad prati? Pa trebaju nam sati i sati da to operemo od ostataka jaja, kikirikija i lješnjaka zaljepljenih za stijenke mješalice, a znaš i sam koliko se može napraviti sladoleda za tih nekoliko sati. Pogon ne smije stati.

  Prvi: Ma da, imaš pravo. Čisto da se ogradimo zbog ovih koji su alergični napisat ćemo na sladoledu da sadrži jaja, kikiriki i lješnjake u tragovima i jebe nam se.

   Dajte molim vas, prodajte taj Ledo nekome kome se da održavati svoj pogon čistim. Nabijem na diagonalu i vas i vaš sladoled.

  Trenutno u ponudi od Leda, nisam vidio sladoled koji ne sadrži jaja. Govorim o sladoledu koji se obično kupuje na litre.

  Kupujmo domaće! Aha, evo sve trčimo. Profesionalno to pravite.

   Božica!

No comments:

Post a Comment