Monday, September 3, 2007

Troslojni wc papir je IN

subota, studeni 3, 2007

    U zadnje vrijeme sam nešto raspoložen srati po proizvodima koje kupujem. Posebice kad je riječ o wc papiru.

    Naime nekidan kad sam se propisno israo. Šta je u tome posebno? Ništa. Ali kad sam se okrenuo da otrgnem wc papira, zatekao sam ovo:

 

 Koje sranje! Srećom, uvijek ima maramica u wc-u. 

   Dakle, morali smo kupiti wc papir. U trgovini u kojoj smo kupovali, nije mi se svidjela cijena troslojnog, pa sam se odlučio za dvoslojni papir. Koja sam ja budala! To mi se desilo sad i NIKAD VIŠE.

    Već kad sam prvi put srao nakon toga, uvidjeh da sam počinio nu pogrešku. Ne možeš ni povući rolu sa onog klinca a da ti ne ostane komadić papira u ruci. Da i ne spominjem da mi se probio wc papir.

  Moraš odmotati pola role da bi donekle bio siguran da ga nećeš probiti. KOJE SRANJE OD WC PAPIRA!!! Nisam u životu vidio da se nešto tako tanko zove SLOJ?!? Kao da su ga rezali laserom.

   Uglavnom koristim u najmanju ruku troslojni wc papir, al ovom kupnjom sam napravio takvo sranje da mi prst još i sad smrdi. Šalim se, oprao sam ga. Ni prvi ni zadnji put da sam u govnima.

   Znam, nikad ne reci nikad, ali zajebimo sad te mudrolije. Na moju guzicu NIKAD VIŠE NEĆE PAPIR KOJI NIJE TROSLOJAN I ISPROBAN. Ne mislim isproban=rabljen.

  Kad sam u gostima, to se ne računa. Al nek svako kome dolazim u goste, a kod kuće koristi jednoslojni ili dvoslojni wc papir, računa s tim da ću mu potrošiti rolu papira na jedno sranje.

   Kad brišeš guzicu sa kvalitetnim troslojnim papirom ili četvero slojnim WC papirom potrebno je svega nekoliko listića da obrišeš dupe i siguran si da se neće poderati. Sve drugo je sranje!

 

   Za moju guzicu samo najbolje...

               DoNEviđenja dvoslojna Palomo!

 

    Riječ je Kikijeva

 

    Blogu hvala!

 

No comments:

Post a Comment