Wednesday, January 24, 2018

Može li se usrećit nesretnika?

  Dlake, nekidan me je frend dobrano nasmijao svojim iskrenim priznanjem. Čovjek je napisao da je pratio grupu stara Požega na FB i nikako nije mogao prepoznati nazive ulica i dijelove svoga grada, da bi nakon nekoliko mjeseci skontao da se radi o Srpskoj PožeZi. Reko frend, svaka ti čast što si to podijelio sa rajom na fb. Barem si nekog nasmijao a mene stvarno jesi. Ponukan njegovim primjerom, podijelit ću današnji događaj al' prvo ću ispričati jednu narodnu priču, koju uvijek rado ispričam. Joj Kiki tu tvoju priču svi već znaju, dosadan si ko proljev.
 A šta ti znaš? Možda ne zna baš svako. 
Moš mislit! 

  Priča ide ovako: Dva dobra prijatelja se raspravljala oko toga može li se usrećit nesretnik ili nesretnik zauvijek ostaje nesretnik? I u toj raspravi, ovaj što je uvjeravao da se može usrećit veli: "Stavit ću vriću sa zlatnicima nasrid mosta gdje taj nesretnik svaki dan prolazi i on će pronaći zlatnike i neće više bit siromah i nesretnik." Slože se oni oko tog prijedloga i doista stave te zlatnike na most i pričekaju ga. Kad evo ti nesretnika... Nije još ni zakoračio mostom kad veli on sebi u brk: "Bože, toliko sam puta prošao ovaj most da ga mogu žmirećki prijeći…" Ostatak mislim da možete pretpostaviti. Al' šta je bilo... onda mu je umrla bogata tetka i… šalim se. Nije, tj. je, al njemu nije ništa ostavila nego 30 godina mlađem ljubavniku. E jebi ga...Pušiona.
    Ajmo mi na anegdotu. Lijep dan danas bio, reko iđem ja odradit prvi trening s biciklom ove godine. Neću puno, odradit ću tek 15km u visokom ritmu, da ne prećeram za prvi put ove godine. Di ću, šta ću, izašao iz ulice, ma reko napravit ću krug desno prema Osijeku pa zaobilaznicom kroz Preradovićevu. Prije si trebao imat muda za vozit se tom grbavom ulicom a sad je novi asfalt tamo, pa da vidimo kako je vozit kad ti jaja ne ispadaju iz narodne mošnje. I vozim ti ja, vozim... Ušao u tu famoznu ulicu...Ošacujem ja, taman ću nekako nakupit' tih 15km pred kraj ulice. Ajmo reć' negdje pred početak treće trećine Preradovićeve, (bogati to se i razlomci koriste) Bosanac skonta da je prošao skoro cijelu ulicu a da nije skužio da je napravljena biciklistička staza?!? Vozio ti ja cilo vrime desnom stranom uz rub početka biciklističke staze. Mislim si pa di ti je pamet bila Kiki? 
Sigurno u Duvnu, tamo si napisao da živiš. 
Aj ne seri ti tamo!
   Znam kako bi ja reagirao da sam JA skužio takvog kretena pa se čudom čudim kako mi niko nije je*ao majku ili zatrubio iz auta. Šta reći nego bravo Kiki! Tu nešto serem kad će napravit' tu tartan stazu na srednjoškolskom a vjerojatno bi istrčao cijelu sezonu a ne bi ni primijetio da su je metnili.
   I tako mi nesretnici svaki dan prolazimo pokraj nekakovih blaga koje uzimamo zdravo za goto… Kiki ne seri!
Ma imaš pajdo pravo.

 Riječ je Kikijeva.   

Blogu hvala da nema više riječi!

Božica!


No comments:

Post a Comment