Sunday, September 2, 2018

Pijem da zaboravim pa sam zaboravio zašto pijem al' nisam zaboravio gdje želim putovati

Doktore imam problem, ja sve slabije pamtim.

Kad ste to primjetili?

Koje?

   Ajde da sam popio neki frape pa bi mi bilo jasno al ja sam svaki dan frapiran a propos propadanja mog pamćenja. Znam popio sam hektolitre piva i na taj način ubio milijarde svojih moždanih stanica. Pa šta i Hemignway je pio?!? 

Kiki, ti nisi Hemingway. 

Stvarno? Ja već zabrijo da jesam.

   Ne znam kome mogu zahvaliti za vrlinu zaborava. 

Vrlinu zaborava Kiki? Kakva je to vrlina? Još ćeš nas pokušati uvjeriti da to spada u nekakav tvoj poseban skill. 

Pa zašto ne? Želim pretvoriti svoje mane u vrline, ima li tu šta loše? Evo recimo ćelavost. Ne moram prati kosu i samim time ni kupovati šampon.

 Ajd Kiki ne seri, pa stara ti kupuje šampon. Ti si eventualno kupovao gel a i ti ne treba već 25 godina. 

Stara sebi kupuje šampon a ne meni.

A s čim pereš bradu? 

Priznajem, Hrvat sam.

Pa je, ima puno stvari koje zapravo i želim zaboravit. Recimo volio bi zaboraviti da sam postao zaboravan ali da ga jebeš, svaki dan me nešto podsjeti da sam postao zaboravan i jednostavno nikako ne mogu zaboravit da sam IPAk zaboravan. 

Dobro, to je više svijest o zaboravu. 

Pa dobro da ne izgubim i tu svijest.

 Misliš da padneš u nesvijest? 

Vidiš, zanimljivo…. Kako nitko ne padne u svijest? Svi padaju u nesvijest. Kako je ovaj život zapravo zdrkan, lakše je pasti u depresiju nego u euforiju. 

Misliš geografsku depresiju? 

A i tu al nisam sad na new mislio, nego na onu drugu.

Koju drugu?

 Zaboravio sam. Jebeš mi pse ako se ja uopće mogu sjetiti zašto sam ja počeo pisati o memoriji. A da, neš vjerovat, sjetio sam se. Čitao sam jutros u novinama o Otziu, pračovjeku koji je pronađen svojedobno u Alpama negdje na 3000 metara a bio je jako dobro sačuvan za svoje godine a bio je star oko 45. Ne, bio je zapravo jako dobro sačuvan s obzirom da je mu je starost procijenjena na preko 5000 godina. Našli su mu sve bolesti osim side al ono što je meni upalo u oko a nije konjuktivitis, je lajmska borelijaza koju sam jednoč popušio od krpelja dok sam skupljao fungije po Boroviku.

Joj ti i taj tvoj latinski. 

Pa šta ja mogu što sam bio u latinskoj Americi pa sam ga naučio?!?
Ma jeo sam nekidan Fungi pizzu pa sam se sjetio te riječi. Nego ovo je prvi i ipso facto i povijesni put da sam uopće ispravno uspio napisati tu bolest a kamo lee napisati ju. Uvijek sam ju nekako brkao sa aurorom borealis. A znate li kako sam to uspio sad bez guglanja? 

Daj Kiki molim te prosvijetli nas, jer bez tog podatka nećemo moć' živjeti. 

TAKO ŠTO sam se sjetio onog ludog karataša Bore Lee-a i skontah da se mogu poslužiti sa Bore lijem da upamtim da se jebena bolest zove BORELEEjazza. 

Dobro pa ti i jazz nije trebao.

Da, vidiš po Bore Lee-u bi mogli nazvati bolest kad si umisliš da si vrsni karataš. Onda bi možda to neko pamtio po bolesti koju prenosi krpelj ili bi je miješao s njom.

 Jeee! Kako sam bio sretan da više nikad neću zaboravit ime bolesti koju sam dobio kad me zajahala jedna krpeljica a nisam koristio zaštitu.

Uf, kako si nastran...a šta ako je bio krpelj a ne krpeljica?

 Znači Kiki da zaključimo, tebi je potrebna totalna glupost da upamtiš ime jebene bolesti? Zanimljivo...

 Izgleda da je. Više ne znam ni šta sam jeo juče? (Osim ako je nešto s papričicama.) Ej ali kome je to uopće bitno šta sam ja juče jeo? Jeo, isro, goodbye! Taj podatak mi je bitan otprilike isto kao i izgled vjenčanice od žene Vedrana Ćorluke ili tko je nova miss Hrvatske i zašto je izbor održan u tajnosti.

Mda… Uvijek kad želim reći da loše pamtim, kažem kako ne znam ni šta sa sam jučer jeo a nikad nisam rekao da ne znam šta sam jučer pio.

 Da, to bi tek bila enigma.

   Baš jučer je frend napisao izvrstan osvrt na izlet u Iran. Majke mi je tako dobro napisan da sam odmah poželio sljedeće godine otputovati tamo, samo da bi svaki dan proveden u Iranu sutra mogao zaboraviti šta sam dan ranije pio. Ali češ-češ, odjednom mi je proradila svijest da je to zemlja gdje je meščini alkohol zabranjen. Vidite kako moj mozak zapravo dobro radi. Neki unutarnji glas mi je odmah rekao: "Kiki, razmisli malo šta'š ti tamo kad nema pive?" 



Nisam ja tako glup izgleda, samo su mi one kvačice u postavkama pamćenja stavljene na prioritete koje su meni zapravo potrebni. 

Divno, znači sve je podređeno pivu. 

Pa nisam to rekao ali…

 Jok nisi. 

Kako li sam proziran. Onako kad pogledam… 

Misliš kao alkoholičar? 

Ma ne, kao pivopija. 

Pa da, to je bitno drukčije.

Ej, nemoj me vuć za jagodice! Mogao bi lako označiti tvoje uplive u MOJ tekst i stisnuti delete! Ne zaboravi da ja pišem i tvoje retke.

Baš me zanima koliko bi ti tekst bez mojih upliva uopće bio interesantan.

U pravu si. 

A tko je uopće rekao da su ti tekstovi interesantni? Hahahaha! Naivčino!

   Nego na svijetu postoji toliko zemalja gdje mogu kao čovjek popiti pivo bez da mi odrežu ruke, jezik, nepce, kurac, palac i zašto bi enivej putovao u zemlje gdje je pivo zabranjeno?!? Samo vi tamo uživajte u vašim čajevima.

Pa moš se ti nekad i očistit, pa desetak dana ne popit pivo.

 Fala lipa, da mi je do korizme, korizmovo bi i u Đakovu. 

Ti si zapravo onda neki pivski turist, da nisi i pivski somelier bogati?

 Ma nisam, samo volim pivo.

Iz Rusije s ljubavlju

U zdravlje!

Božica!

1 comment:

  1. Zelim JAVNO DA SE ZAHVALIM IVANI KOJA MI SPASILA BRAK BILA SAM NA IVICI KONCA BRAK DECA POSAO MA HAOS...JA SE PROPILA ODJEDNOM MI ZIVOT PAO U VODU...DOK KUMA MOJA NIJE PRIMETILA STA SE SAMNOM DOGADJA...POZVALA JE GOSPODJU DAMU I KRALJICU KOJA ME DIGLA IZ MRTVIH...SADA SAM SRECNA I ZADOVOLJNA I VEOMAAA SRECNA..OSTAVICU NJEN BROJ AKOM NEKOME TREBA...+385923700580 VIBER WCP.

    ReplyDelete