Sunday, February 5, 2017

Linkedin mi traži posao

   
     Jutros kad sam se probudio, čekao me primljeni mejl. Otvorim, kad ono Linkedin. Opa, reko našli su mi posao! Kad ono hladan tuš! Moram resendovati svoj pasvord. Shit! Ajd jebi ga, reko idem sad to napravit jer ne mogu bez Linkedina. Ovi fejsbuci, tviteri, majplejsovi, sve je to kurac od ofce za Linkedin a i masa mojih prijatelja je našlo posao i napredovalo baš preko Linkedina pa ne smijem ni ja propustiti tu grejt oportjuniti.

Resendovo ti ja to pajdo, kad nema više kontakata. Ajmo Yovo nanovo!

   Ne znam šta je sa mojim starim akauntom? Sigurno se neko mučko đubre okoristilo. Neko je dobio dobar posao na račun mojih preporuka. Upisao sam tamo čak i da sam završio tri godine prava, da znam vozit motor, bicikl. Da sam Rvat, katolik. To najviše pali jer pripadam 97% populacije u Rvackoj i najbrojnijoj vjerskoj kompaniji na svijetu, doduše u opadanju al' neko će mi sigurno pomoći. Baka mi je uvijek govorila:“ Ko će kom pomoć ako neće svoj svome“ i „Svraka tica, svome jatu leti“. Jebote da i ja jednom poletim a da ne padnem ko tić iz gnijezda kljunom o beton.
   Povezao sam se sa raznim menežarima, direktorima  i ne znam s kim sve ne. Zvao sam čak za frendove i sve bivše cure, žene koje su napredovale, srbe, četnike, hercegovce, adezeovce, hadeesbeovce i esdepeovce koje još nisu smijenili. Sve ljude koji su se ukrušili i koji bi mi mogli nešto pomoći sad u četrdest-trećoj kad mi je najpotrebnije. Namjerno sam napisao ukrušili jer bi ta riječ trebala zamijeniti uhljebili, pa kruv te naranio mi uopće ne govorimo hljeb. 'Bem ti lebac više s tim srbizmima u Rvackoj!  
    Za razliku od prethodnih godina, ove godine mi stvarno trebaju pare jer ipak se u ovoj godini pripremam za Mont Blanc a u sljedećoj za Elbrus i ne znam oću li moći oprat dovoljno tepiha da si ispunim te želje. Piso sam i Isusu i Dida Mrazu i Božić Bati i Plenkoviću, ako ih to neće motivirati, onda ne znam šta će?!? 
  Za profilnu sliku nisam htio staviti neku slikanu iz profila nego onak' baš drito faca. Stavio sam si lijepu sliku, tako su mi sugerirali iz Linkedina, 



jedino što je ne znam okrenuti pa bi molio sve ljude "dobre volje" koji se kuže u informatiku da mi se jave. Inače od poslova sve rasturam al ta informatika mi je jedino ona neka slaba karika a kažu da je to danas pismenost blog te mazo. A dobro, naučit ću ja sve, ima još vremena.
   Uglavnom, sutra očekujem mejl sa informacijom da su mi našli posao. Ovi s biroa, zovu svaki dan, al nude sve neke loše poslove za poslovođu, kojekakve predradnike i slično a ja bi htio bit neki diša.






   Ako neko ima neku dobru štelu, nek me spoji s ljud'ma bogati.

 Mir s vama ili kako se ono po novom kaže, selam alejkum!



No comments:

Post a Comment