Monday, September 2, 2019

Poslije jedenja nema kajanja


   Danas ću se malo narugati debelim picama. Znam, ružno je se rugati drugima, svako se rodio nekakav, netko ćelav, netko glup, netko ko Bosanac a ja sve to troje al barem nisam deb'o. E pa to biram da ne želim biti, a ovo ostalo nijesam biro pa se valjda imam pravo narugati kad se već meni rugaju. Ali da se razumijemo, neću se ja narugati debelim ženama kao takvim, biti debel je uglavnom nečiji izbor, loš ali izbor, ja ga čak i poštivam. Voliš sestro jest, praktički to je tvoj jedinstveni hobi i baš je lipo da te to ispunjava a i razvidno je da si puna života. Ali ono čemu ću se ja narugati nisu zapravo debele žene same po sebi, nego zapravo ponašanju njih 90% koje sam upoznao.
  Dakle budNeš na nekoj zabavi, druženju, teferiću, derneku, kirbaju ili kirvaju, rođošu kakvih je kod nas vala more tijekom godine. Kad nema nikakve slave, mi ju smislimo. Čovjek u Hrvatskoj mora častit za gotovo sve. Ako davno nije počastio, onda će mu se iskopat (oko) da počasti za nešto što je bilo davno. Mora da se počasti ekipa, komšiluk, rodbina i tazbina iz svakojakvih jazbina. I onda sjediš tako na toj feštici i treviš se za stolom baš pokraj neke debele frendice, rodice ili vateverice i nakon uvodne cugice evo i glavnog razloga okupljanja, stiže nešto za izist ilitiga poist i gle čuda, iako si se uplašio da neš uspijeti ugrabit ni jedan kolač ili komad janjet'ne, debeljuca ILI pojede neki komadić ili ne jede nikako. Ups! Uzme tek tolko malo kao da zaprlja tanjur JER ona je na dijeti?!? Daj nemoj me jebat! Pazi sad to?!? Od svih dana u godini ona ne jede DANAS, na rođendanima se odriče. I pajdo, nije to prvi put, ona godinama ne jede po slavama a stalno je ista ako ne i deblja jer NJOJ SE SVE PRIMA. Pa kako izgleda kad nije na dijeti bog te neću mazo? Ooo!
   Neću veličat muški rod al jeste li vidjeli kojeg muškarca da na nekoj fešti ne jede jer je na dijeti? Nema bolan šanse! Eventualno ako je gej. A šta je s tim ženama? Što bi rekla moja mater: Pravi me za budalom. Ko da smo mi glupi i ćoravi pored krmeljivih očiju.

   Postoje nekoliko razloga zašto ne jede na feštama. Ona ne jede jer ju je sramota što je debela i onda joj je lakše držat NAS u tom SVOM uvjerenju da ona zapravo ne jede puno. Ček sam' malo! Sad ju je sramota? Pa di joj je pamet bila već sve ove godine ranije da ju je baš večeras na fešti sramota?!? To nema smisla.
Istina je ovo:
11.    Već se naždrokala kod kuće
ili
  2.    Naždrokat će se čim stigne kući
  3.    Trećeg nema

   Čemu ta gluma pitam ja vas? Ta nijesu od zraka debele bem mu miša!
Sestro ili jedi stalno pa i na feštama il nemoj ist ako misliš da si debela. Al ovo što nam radiš - radite ili pokušavate objasniti vašim nejedenjem po feštama je čisti bullshit i ne znam koga ste s tim uspjele uvjeriti u „vašu“ istinu osim što se trudite sami sebe uvjeriti u isto.
   A sad od muke dok nitko ne vidi, otvorite frižider i nešto na brzaka ubacite u kljun. Tek tol'ko da privarite vaš želudac. Nas niste uspjeli privarit.

Prijatno vam bilo!

Mljac!

1 comment:

  1. Ovim putem zelim.da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu obratite joj se ja sam joj veciti duznik njen broj viber wcp +381616418057

    ReplyDelete